mandag 21. november 2011

Maskeprokrastrinering

Siden oktober omtrent har jeg innsett at november er eksamensmåned for meg i år. Og i oktober omtrent skjønte jeg at det var alt for lenge siden jeg hadde strikket noe annet enn sokker og pulsvarmere. (Det var forøvrig på samme tid jeg forsto at jeg burde male det panelte taket på badet, men siden det har lite med masketeknikk å gjøre nevner jeg det ikke her.)

Økonomieksamen er unnagjort. Jusseksamen begynner på lørdag. Derfor har jeg fokusert på følgende de siste dagene:


(Med følgende mente jeg primært genseren, selv om pikebarnet også har fått sin dose oppmerksomhet.)

Ettersom genseren var unnagjort på ganske få uker måtte jeg ha et prosjekt til:

(Prosjektet jeg refererer til er ullhalsen i perlestrikk, selv om også dette pikebarnet får sin del av mors nærvær.)

Nå holder jeg på med et stort sjal med hullbord, i den fineste merinoull på tynne, tynne pinner....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar