mandag 18. april 2011

Påske

Jeg har vært alene i feriehuset mitt noen dager. Jeg har skrevet på eksamensoppgaven min, nytt stillheten, nytt å være alene og pyntet til påske. Med gule tulipaner, lys, malte egg og påskekyllinger på plass gledet jeg meg til familien skulle komme.

Det beste med ferie? Forventning! Huset er klart, værmeldingene er lovende, båten skal på sjøen etter vinteropplag og jeg gleder meg intenst til 8 blanke dager som ligger uplanlagte foran meg. Jeg skal nok skrive litt, og jeg skal på sjøen. Og jeg skal flikkmale litt, lage mat og gå tur. Og jeg skal lese mine islandske krimbøker. Resten av tiden skal jeg gjøre ingen verdens ting. God påske!!!

2 kommentarer:

  1. Og du skal på konsert i Storetveit kirke på tirsdag kl 20? Ja? Ja? Ja?

    SvarSlett
  2. Kanskje? Kanskje? Kanskje? Det vet vi på tirsdag. Det er det som er det fine med ferie!

    SvarSlett